lördag 31 mars 2012

Färna pers!


Körde Färna idag med Thomas.
Fisket var trögt och inte många napp men va gör det.
Min ända färna idag vägde in på fina 3180gr o va 62cm hur gött som helst helt enkelt mitt livs fångst hittils i fiskelivet alla kategorier.
Fisken tog på bröd och fihgten blev nervör när jag såg storleken på fisken.
Thomas fick Färna han me på 1,8kg.
Nu blire lite karppass framöver och kan nöjt konstatera att jag tagit 3 pb hittils iår. Gädda på 9,4kg Koikarp på 3900gr och Färna på 3180gr vilken början på året.

Nu bkire fest för min del ha de gött alla.
Penut power MR Hanky

6 kommentarer:

  1. Riktigt grann färna! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Tackar kan fortfarande inte fårtså vilken storfärna det är, hade pb på 2800 förrut men de här var riktigt kul:)

    SvaraRadera
  3. Fantastisk fisk!! Grattis!!

    SvaraRadera
  4. Tackar Färna e en av mina favvo fiskar :)

    SvaraRadera
  5. Grattis! vilket as till färna! Där ligger man i lä...

    /Marran

    SvaraRadera