lördag 9 april 2011

Jätte koma!

Kan knappt hålla ögonen öppna när ja skriver detta.
Va som sagt uppe 5 i morse för att dra ut med hela Team Peanuts o halva Team Gurka på gäddfiske.
Ja o Petter körde flytringar medans Captain o b2 körde båt.
Jag fick 6 st på fluga 7,5kg 6+ 5+ o tre under 3kg. Va riktigt roligt att fluga funka så bra fiskade ganska jämt med B2 som va i båt o körde diverse olika beten.
Captain Morgan fick vad jag vet en Gädda o petter 2 varav en 6+ på jigg.
Antals mässigt blev det ganska jämt mellan Teamen dock vann Team Gurka med ett hekto med en Gädda på 7,6 dock tog jag min 7,5a på fluga som var flugpb vilket var roligare för mig. Sen hade B2 ett par fiskar till på runt 6kg så segern gick till Gurkorna idag
Fisket är helt klart igång och leken sker nog mycket snart.
Jag o Petter drar ut på ett nytt ställe imorrn o jagar 10+arn.
Ska bli riktigt gött o få lägga sig på kudden strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar